My visa card bank was charged twice when I purchased an Eticket. I did not receive any email confirmation but the money is pending on my bank account for both transactions. On top of this, the Tickets don't load on my account and I have no way of accessing them. I need help asap.
beantwoord
My Eticket won't load on Account & my bank was changed Twice
Beste antwoord door Stijn NS
Good evening Zjien and welcome to the NS Community!
I’m sorry to read that you've not yet received your tickets. You can best contact our Customer Service, which is fastest by phone (030-7515155) or chat (option ‘Chat with NS’). My colleagues should be able to help you.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.