Skip to main content
beantwoord

slecht van NS

  • 17 december 2023
  • 5 reacties
  • 127 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 1 reactie

Schande dat NS zegt de E-ticket te hebben verstuurd. Zaterdag 16 december jl een E-ticket besteld online. Maar tot op de dag van vandaag nog geen mail gezien met mijn E-ticket van €15,88. Dus kon ik gewoon een nieuw kaartje kopen op het perron. Bedankt NS voor het slecht afhandelen telefonisch en via jullie chat. En zo te lezen gebeurd dit veel vaker en niet bij mij alleen. Hopelijk word hier iets aan gedaan. En ben ik gewoon dubbel geld 

Beste antwoord door MoDe

Heb je het juiste mailadres doorgegeven?

In de regel stuurt de klantenservice een niet ontvangen e-ticket nog een keer naar het opgegeven mail adres.

Je kunt telefonisch, via Facebook, X of chat het geld van het niet ontvangen ticket terugvragen door het aantonen van betaalgegevens van zowel e-ticket als automaat ticket.

Bekijk origineel

5 reacties

MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 13460 reacties
  • Antwoord
  • 18 december 2023

Heb je het juiste mailadres doorgegeven?

In de regel stuurt de klantenservice een niet ontvangen e-ticket nog een keer naar het opgegeven mail adres.

Je kunt telefonisch, via Facebook, X of chat het geld van het niet ontvangen ticket terugvragen door het aantonen van betaalgegevens van zowel e-ticket als automaat ticket.


  • Reisadviseur*
  • 19 reacties
  • 18 december 2023

Toevallig de spambox al gecheckt?


  • Auteur
  • Op het juiste spoor
  • 1 reactie
  • 18 december 2023

Beste MoDe en Wouter.

MoDe; Ik heb op alle mogelijke manieren kontakt gehad, maar zij zeggen niets meer voor mij te kunnen doen.

Wouter; Zeker heb ik ook in ongewenste berichten gekeken, en ook daar niets ontvangen helaas.


MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 13460 reacties
  • 18 december 2023
Ttt schreef:

Beste MoDe en Wouter.

MoDe; Ik heb op alle mogelijke manieren kontakt gehad, maar zij zeggen niets meer voor mij te kunnen doen.

Wouter; Zeker heb ik ook in ongewenste berichten gekeken, en ook daar niets ontvangen helaas.

Dat is vreemd, want meestal wilt men bij dubbele tickets iemand wel tegemoet komen. Misschien kan een van de moderators dit oppakken @Laura NS  ?


Laura NS
Moderator
  • Moderator
  • 3100 reacties
  • 18 december 2023

Ben er gelijk al even mee bezig geweest. Ik zag geen reden om het e-ticket niet te vergoeden in ieder geval.


Reageer