Skip to main content

Beste mensen van de NS,

 

Op dinsdag 26 november was mijn plan om gebruik te maken van mijn keuzedag. Nijmegen leek mij een mooie bestemming. Op 26 november bij het apparaat mijn keuzedag opgehaald. Gewacht totdat de daluren ingaan. Keurig ingecheckt om 8.55 uur. Mijn dag Nijmegen bewust verlengd tot na 19.00 uur, zodat ik in de daluren kan terug reizen. Helemaal blij op deze dag mijn keuzedag goed besteed te hebben.

Een aantal dagen later kijk ik op mijn ns. Tot mijn grote schik zie ik dat een bedrag van €27.30 + €27.30 = €54.60 van mijn rekening is afgeschreven. Volgens mij is er iets misgegaan bij het ns apparaat tijdens het ophalen van mijn keuzedag. Bij deze wil ik het bedrag van €55.00 storneren. Fijn dat u €55.00 terug stort op mijn rekening van de ns.

 

Vriendelijke groet,

Sylvia Taal

Storneren is altijd onverstandig. De computer van NS ziet dit na een tijdje als niet-betalen met alle gevolgen van dien. De computer weet ook niet waarom u storneert, en houdt er geen rekening mee.

Het is veel slimmer om even contact op te nemen met Klantenservice, 070 7515155.en het uit te leggen. 

Er zijn de laatste tijd meer meldingen van dit soort zaken, en ik denk dat de oplossing meestal wel gevonden wordt.

U moest wel echt in de daluren inchecken en vergewist u zich daarvan.


Reageer