Ik moet van AMSTERDAM CENTRAL naar Ommen, Ik kocht een kaartje in plaats van Amsterdam Central naar Ommen, van Ommen naar Amsterdam Centraal. Mijn vraag is kan ik mijn geld terug?
Bladzijde 1 / 1
Hoi Ali Arab,
Voor verzoeken tot restitutie moet je rechtstreeks contact opnemen met de klanteNService per telefoon (030-7515155), chat, Facebook of Twitter. Als het kaartje echter al geopend is, wordt er meestal geen geld teruggegeven, omdat kaartjes niet ongeldig gemaakt kunnen worden en je er dus alsnog mee zou kunnen reizen.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.