Skip to main content
beantwoord

verlenging fietskluis

De verlenging voor mijn fietskluis in maart doorgegeven. Hier een bevestiging van ontvangen. Ik vraag mij af of dit goed doorgekomen.is. Op de fietskluis is namelijk een sticker geplakt met hierop de waarschuwing dat mijn huur van de fietskluis komt te vervallen voor 7 april. Zie onderstaand bericht van de bevestiging. Graag jullie reactie.

Bevestiging van de ontvangst
Beste M.L. van Schie,

Hierbij bevestigen we dat we uw gegevens succesvol hebben ontvangen.

Let op:
Heeft u recent een acceptgiro ontvangen of ontvangt u deze in de komende periode, dan dient u deze te betalen. U betaalt pas per ingang van het volgende contractjaar per automatische incasso.

Heeft u nog vragen?
We helpen u graag verder. Kijk op NS Klantenservice of stel uw vraag op de NS Community.

Met vriendelijke groet,

Maaike Kranenborg
Hoofd NS Klantenservice

Beste antwoord door Tochjo

Hoewel in de mail staat dat u zich met vragen tot deze community kunt wenden, is dat niet correct. Deze community is bedoeld om reizigers door andere reizigers te laten helpen. Wij hebben geen toegang tot klantgegevens en kunnen u dus niet helpen met deze vraag.

U moet rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om hierover met een medewerker van NS te spreken. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op X (voorheen Twitter) of Facebook.

Bekijk origineel

2 reacties

Tochjo
Forum|alt.badge.img+4
  • 13159 reacties
  • Antwoord
  • 2 april 2025

Hoewel in de mail staat dat u zich met vragen tot deze community kunt wenden, is dat niet correct. Deze community is bedoeld om reizigers door andere reizigers te laten helpen. Wij hebben geen toegang tot klantgegevens en kunnen u dus niet helpen met deze vraag.

U moet rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om hierover met een medewerker van NS te spreken. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op X (voorheen Twitter) of Facebook.

Forum|alt.badge.img+1
  • Koploper***
  • 3824 reacties
  • 2 april 2025

Zie ook dit topic. Ook hier gaat het dus blijkbaar weer ergens fout. 

https://community.ns.nl/overige-producten-6/ongevraagd-opzeggen-van-fietskluis-abonnement-89205

Reageer