Skip to main content
beantwoord

gebrekkige service treinvervangend vervoer

  • 7 oktober 2024
  • 1 reactie
  • 49 Bekeken

Verschillende malen is mij opgevallen dat bij werkzaamheden tussen Schiphol Airport en Amsterdam C met de metro dient te worden gereisd, via Amsterdam Zuid. Ik check dan bij het Centraal Station meestal uit aan de noordzijde, waar echter geen enkele uitcheckpaal staat. Je checkt dus in bij NS op station Zuid en dient verplicht uit te checken bij het GVB op Centraal.. Of je loopt illegaal achter een reiziger aan en vraagt vervolgens aan een NS-medewerker om even je kaart voor het uitcheckpoortje te houden.

Er staat aan de zuidzijde overigens één moeilijk vindbare incheckpaal. Dus NS, breng verbetering in deze situatie en zorg voor meer in- en uitcheckpalen op Amsterdam Centraal. De beste optie is natuurlijk dat de treinen gewoon rijden, maar ik accepteer dat Amsterdam Centraal momenteel grote werkzaamheden ziet gebeuren.

Beste antwoord door Melissa NS

Vervelend dat het in- en uitchecken niet makkelijk gaat. Ik heb jouw feedback doorgezet. Excuses voor het ongemak!

Bekijk origineel

Melissa NS
Moderator
  • Oud Moderator
  • 7 oktober 2024

Vervelend dat het in- en uitchecken niet makkelijk gaat. Ik heb jouw feedback doorgezet. Excuses voor het ongemak!


Reageer