Goedendag,ik ben nu al sinds APRIL, 3 maanden, bezig om mn eerste reizen op rekening nota van april 2023, deels gecrediteerd te krijgen, er is 2x20 euro ingehouden ivm niet uitchecken en ook 50euro ivm reis zonder reisrecht staat er, maar ik had de dag ervoor 40% korting op mn OV pas gekregen en er was een blokkade, de poortjes gingen soms niet open, ik kon niets eraan doen, heb steeds in-en uitgecheckt. Verder ben ik blind en heb ik een blinden formulier ingevuld, daarmee zou ik geen kosten maken als er niet in of uitgecheckt was, dus ik vraag me echt af waarom die 90 euro niet teruggestort wordt. gebeld op 6,8 en 11 april (Dhr. Jenero gesproken), ook op 5 (Sofiane gesproken) en 16 juni’23 en vandaag na ruim 18 min in de wacht, en kort 2 personen ad lijn gehad te hebben (de ene zei t over te nemen vd ander, terwijl ik mn probleem nog niet eens gemeld had zeer vreemd) de 2e persoon was Walid, hij liet me heel veel in de wacht en ineens werd de lijn verbroken…. Ik wil dat het opgelost wordt, ik ben er echt moe door geworden en t vertrouwen in de NS is bij mij weg, zo ontzettend jammer...
NS kl.service onbereikbaar, al 4x gebeld in 3 maanden en nog mn probleem niet opgelost terwijl t elke keer beloofd wordt.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.