Skip to main content
beantwoord

Upgrade 1e klas wintercity was niet geldig t/m 31 januari

• 2 februari 2025
  • 4 reacties
  • 205 Bekeken

Ik heb inmiddels 4x contact gezocht met de NS en volgens de dame die ik als laatste gesproken heb moet ik hier mijn klacht melden.

Ik heb vrijdag (31 januari) getracht de code voor de 1e klas upgrade uit de wintercity te verzilveren. Maar helaas kreeg ik de melding dat de code was verlopen. De code zou volgens de e-mail geldig zijn tot en met 31 januari.  

Volgens 1 van de 4 NS medewerkers die ik heb gesproken had ik uiterlijk donderdag 30 januari de korting moeten verzilveren. Volgens mij is tot en met toch echt inclusief 31 januari, maar schijnbaar niet bij de NS.

Beste antwoord door rvdborgt

Een klacht kun je bij de klantenservice kwijt, niet op dit forum waar alleen medereizigers zitten.

Volgens de voorwaarden die mij zijn toegestuurd, was de kortingscode te verzilveren en te gebruiken t/m 31-01-2025.

Bekijk origineel

4 reacties

rvdborgt
Forum|alt.badge.img+1
  • Koploper**
  • 2614 reacties
  • Antwoord
  • 2 februari 2025

Een klacht kun je bij de klantenservice kwijt, niet op dit forum waar alleen medereizigers zitten.

Volgens de voorwaarden die mij zijn toegestuurd, was de kortingscode te verzilveren en te gebruiken t/m 31-01-2025.

henkputs
  • Reisleider**
  • 207 reacties
  • 3 februari 2025

Ook mijn code 2-1 bleek op 31 januari verlopen.

rvdborgt
Forum|alt.badge.img+1
  • Koploper**
  • 2614 reacties
  • 3 februari 2025

We kunnen ook dit dus op de lijst met Wintercity-gebreken zetten.

• Intercity
  • 5 reacties
  • 15 februari 2025

Ik heb braaf meegedaan aan Wintercity. Eindelijk een keer iets gewonnen: 1e klas upgrade, blijkt het niet meer inwisselbaar op 30 januari. Couponcode verlopen. Waardeloze actie. Ik vraag me af of de coupon sowieso wel geldig was. Onbetrouwbaar bedrijf.

Reageer