beantwoord
Te ver doorrijden op perron
Meerderheid van machinisten rijden op perron Koog aan de Zaan vanuit Zaandam bijna door tot einde perron. Reizigers moeten onnodig ver lopen om uit te checken. Iedereen zit al zoveel mogelijk achterin en toch moet er een flink eind gelopen worden. De meeste machinisten rijden te hard binnen en remmen laat af. Het lijkt wel steeds erger te worden. Ik hoor mensen , die uitstappen er ook over klagen. Alsof de trein al met zn neus op Koog Zaandijk staat. Het is echt niet normaal en heel vervelend . Zeker voor men sen met kleine kinderen en mensen moeilijk ter been. De meeste machinisten houden er geen rekening mee. De te lopen afstand is echt niet kinderachtig.
Beste antwoord door Slidestops
Ik ben niet bekend met de situatie aldaar, maar misschien heeft de machinist geen keuze. Hij moet zijn trein zetten bij het bordje, overeenkomend met het aantal rijtuigen dat hij heeft. Als het niet overeenkomt moet je het altijd een groter pakken. Staat die er ook niet dan moet je door rijden naar het maximum bord, dat is einde perron. Ik weet niet of dat hier ook het geval is, maar is wel aannemelijk. Er is geen enkele machinist die expres een trein verder doorrijd dan nodig.
Misschien zijn er nog meer mensen met lokale kennis 🙂
Bekijk origineelMisschien zijn er nog meer mensen met lokale kennis 🙂
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.