Ik kwam er na de overstap achter dat 1 van mijn tassen nog in de vorige trein lag. Direct met de klantenservice gebeld en die zouden de conducteur bellen. We hoorden lang niets dus ik belde weer en toen hoorde ik van iemand anders van de klantenservice dat ze dat sinds kort niet meer doen (conducteur bellen om uit te zien naar vergeten voorwerp). Ik werd verwezen naar de website. Mijn tas staat er na 2 uur nog niet op. Wat is jullie ervaring? Komt het dan nog of is dit een verloren zaak? :/
wat is jullie ervaring met een vergeten voorwerp in de trein?
Beste antwoord door Floor NS
Hi Jeske84! Welkom bij de NS Community.
Er is inderdaad een wijziging geweest rondom verloren voorwerpen. Zoals Robert B aangegeven heeft zijn er verschillende platformen waar je jouw tas mogelijk op terug kunt vinden. Ik begrijp dat er in eerste instantie geprobeerd is om de conducteur te bereiken. Ook met de nieuwe werkwijze is dit nog steeds mogelijk indien de tas heel recent verloren is. Dit is iets wat wij eenmalig kunnen doen indien de vermissing heel recent heeft plaatsgevonden. Als wij de conducteur niet hebben kunnen bereiken of de conducteur heeft de tas (nog) niet gevonden, dan is het niet mogelijk om later nogmaals met de klantenservice te bellen met een verzoek om de conducteur nogmaals te bellen.
Indien de tas gevonden is, dan zal deze vermoedelijk niet binnen 2 uur ingeleverd en/of geregistreerd zijn. Je kunt de platformen die Robert B door heeft gegeven de komende dagen in de gaten houden.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.