Naar aanleiding van mijn deelname aan de NS Extra Vakantiequiz krijg ik een Kobo Plus ebook-abonnement voor twee maanden gratis. Superleuk natuurlijk!
Alleen krijg ik telkens bij het invoeren van de betreffende kortingscode een melding dat deze niet juist is. Ik heb deze code uiteraard gekopieerd van de pagina waarnaar de button in het betreffende e-mailbericht verwijst.
Ik hoor graag hoe ik alsnog gebruik kan maken van het tijdelijke gratis ebook-abonnement. Alvast bedankt!
beantwoord
Kortingscode gratis twee maanden Kobo e-bookabonnement werkt niet
Beste antwoord door Maxime NS
Goedemorgen SoSandra en Holleman,
Via onze klantenservice kan de code inmiddels worden gecontroleerd en eventueel worden vervangen. Je kan via Twitter, Facebook, chat of telefoon op 030 7515155 contact opnemen.
Bekijk origineelVia onze klantenservice kan de code inmiddels worden gecontroleerd en eventueel worden vervangen. Je kan via Twitter, Facebook, chat of telefoon op 030 7515155 contact opnemen.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.