beantwoord
Kan ik mijn geprinte e-ticket nog wijzigen ?
Onlangs heb ik twee e-tickets besteld om te reizen van Den Haag Centraal naar Doetinchem.
Wegens omstandigheden moeten mijn vriendin en ik in Tilburg (station Tilburg Universiteit) zijn, in plaats van Doetinchem.
Is het mogelijk om een nieuwe e-ticket te ontvangen, waar ik zelf de eindbestemming van in kan vullen?
Het betreft een reis op 27-04-2014.
Groeten,
Pascal Aaldering
Wegens omstandigheden moeten mijn vriendin en ik in Tilburg (station Tilburg Universiteit) zijn, in plaats van Doetinchem.
Is het mogelijk om een nieuwe e-ticket te ontvangen, waar ik zelf de eindbestemming van in kan vullen?
Het betreft een reis op 27-04-2014.
Groeten,
Pascal Aaldering
Beste antwoord door Mike
Hoi Pascal,
Naar mijn weten, en wat ik uit de informatie haal op de website van NS is het annuleren/wijzigen van een bestelde en betaalde e-ticket niet meer mogelijk.
"Voor e-tickets geldt dat annuleren van eenmaal bestelde en betaalde e-tickets niet mogelijk is."
Zie hier: http://www.ns.nl/reizigers/producten/losse-kaartjes/e-ticket.html
Bekijk origineelNaar mijn weten, en wat ik uit de informatie haal op de website van NS is het annuleren/wijzigen van een bestelde en betaalde e-ticket niet meer mogelijk.
"Voor e-tickets geldt dat annuleren van eenmaal bestelde en betaalde e-tickets niet mogelijk is."
Zie hier: http://www.ns.nl/reizigers/producten/losse-kaartjes/e-ticket.html
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.