Skip to main content
beantwoord

wat betekend NS GROEP IZ NS REIZIGERS

• 10 december 2017
  • 4 reacties
  • 65287 Bekeken

cwruijter
goedenmiddag
ik krijg elke maand een afschrijving van NS GROEP IZ NS REIZIGERS maar ik weet niet wat dit in houd eerst dacht ik dat dat dit het stallen van mijn fiets in de bewaakte fietsenstalling betekende maar dan zou ik dus iedere 6 maand bijna 100 euro moeten betalen

Beste antwoord door Tochjo

Onder deze naam incasseert de NS allerlei kosten, variërend van abonnementskosten tot kosten van aanvullende diensten. In Mijn NS kunt u bij Facturen een specificatie vinden en zo precies zien waarom er bedragen van uw rekening worden afgeschreven.

U kunt ook even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice, zij kunnen u ook vertellen welke kosten in rekening zijn gebracht. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Bekijk origineel

4 reacties

Tochjo
Forum|alt.badge.img+3
  • 13116 reacties
  • Antwoord
  • 10 december 2017
Onder deze naam incasseert de NS allerlei kosten, variërend van abonnementskosten tot kosten van aanvullende diensten. In Mijn NS kunt u bij Facturen een specificatie vinden en zo precies zien waarom er bedragen van uw rekening worden afgeschreven.

U kunt ook even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice, zij kunnen u ook vertellen welke kosten in rekening zijn gebracht. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Erryt NS
Moderator
  • Moderator
  • 9194 reacties
  • 11 december 2017
Heb je al een antwoord vernomen, cwruijter? Het kan momenteel erg druk zijn bij onze klantenservice. Ik heb het vermoeden dat je een Dal Vrij abonnement in je bezit hebt van 99 euro per maand.

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie
  • 6 februari 2025

Ik wil mijn daluren abonnement opzeggen. Kaartnumme: verwijderd door modetaror*.

Thom
Forum|alt.badge.img+4
  • Super user
  • 24967 reacties
  • 6 februari 2025

Ga naar Mijn NS een neem het gratis abonnement Flex Basis. Als u dat niet lukt, bel Klantenservice, 030 515155.Houd de gegevens van uw kaart bij de hand. Wat niet opgezegd kan worden is een flexabonnement dat u minder dan een maand heeft.

Als u omzet naar Flex Basis dan krijgt u het teveel vooruitbetaald geld van uw abonnement terug.

Reageer