Ik heb sinds 17 feb 2020 een jaarabo bij de fietsenstalling Driebergen. Dit zal dus binnenkort automatisch worden verlengd. De laatste keer dat ik mijn daar heb achtergelaten is 18 nov 2020 ( ik check dan overigens niet in omdat ik een jaarstukken op de fiets heb). Nu zat ik gisteren de alg voorwaarden van dit abo te lezen (coronatijd hĂš) en las dat ik mijn fiets er maar maximaal 28 dagen mag laten staan zonder uit/in te checken. Daarna wordt fiets nog 56 dagen in een centrale opslag gezet. Over die termijn ben ik inmiddels heen. Moet ik nu echt als 73- jarige met de trein van Voorburg naar Driebergen om mijn fiets eruit te halen en weer in de stalling te zetten??? Ik belde met een NS medewerkster via het 030 nummer en die toonde geen begrip. Als het in de voorwaarden staat, dan is het zo. In het begin van de coronatijd, vorig jaar maart dus, was NS nog coulant maar nu niet meer, aldus deze mevrouw. Graag wil ik van een NS medewerker met meer begrip voor de gezondheid van een 73-jarige een antwoord! Waarvoor dank.
beantwoord
jaarabo fietsenstalling 28 dagen gestald en dan?
Beste antwoord door Rizana NS
Jammer dat jouw contact met onze Klantenservice niet geheel naar wens was. Ik kan me voorstellen dat je op dit moment niet reist. Ik heb even gekeken naar het huidige beleid en ik zie dat wij geen fietsen uit stallingen zullen ruimen die de maximale stallingsduur hebben overschreden. Daarover hoef je je dus geen zorgen te maken. Stallingen zijn wel open zodat je eventueel jouw fiets kunt gebruiken, mocht dat nodig zijn.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.