Skip to main content
beantwoord

Kids vrij bestelling foutmelding


Hoi,

Ik wil het Kids vrij product bestellen en aan de ov-chipkaart van mijn dochter koppelen.

Maar ik krijg steeds een foutmelding te zien als ik 0,01 wil betalen. Zie afbeelding.

Ik ben ingelogd met mijn eigen account, ik kies daarna voor kids vrij product bestellen en ik zie mijn gegevens bij gegevens aanvrager. Ik heb al een ov-chipkaart voor mijn dochter. Ik vul vervolgens haar initialen, achternaam, geboortedatum en haar ov-chipkaart nummer in, maar blijkbaar gaat er toch iets niet goed.

Wat gaat er mis?

Ik hoor het graag,

Nouschka 

 

Beste antwoord door Laura NS

Vreemd. Ik heb zelf even een proefbestelling gedaan en dit gaat goed. Je mag evt wel je gegevens naar mij sturen in een privébericht. Dan kijk ik graag naar wat er in de weg zit. 

Bekijk origineel

28 reacties

Denice NS
  • Oud Moderator
  • 4585 reacties
  • 2 februari 2022

Hoi Nouschka. Welkom bij de Community. 

Er is op dit moment geen storing bij ons bekend. Ik begrijp dat je bij de gegevens van de aanvrager je eigen gegevens hebt staan en vervolgens bij ‘bestellen’ de gegevens + kaartnummer van de OV-chipkaart van je dochter. Je zou het eventueel via een andere browser eens kunnen proberen.

Ik verneem graag of het is gelukt of niet.


  • Auteur
  • Op het juiste spoor
  • 1 reactie
  • 2 februari 2022

Hoi,

Andere browser heb ik net ook nog geprobeerd, maar dat krijg ik dezelfde foutmelding.

Ik heb het een paar weken geleden ook al eens geprobeerd en toen dacht ik dat er misschien wel iets van een storing was want toen kreeg ik ook deze foutmelding.

Verschillende banken heb ik toen ook nog geprobeerd, maar ik kreeg steeds dezelfde foutmelding.

Zou het een alternatief zijn, als ik een eigen account aanmaak voor mijn dochter en dan het product op haar pas/account zet?

Niet dat de foutmelding dan is opgelost…

Gr,

Nouschka

 


MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 13441 reacties
  • 2 februari 2022

Heb je de kaart van jouw dochter al aan jouw account toegevoegd of is deze gekoppeld aan een ander account?


Laura NS
Moderator
  • Moderator
  • 3099 reacties
  • Antwoord
  • 2 februari 2022

Vreemd. Ik heb zelf even een proefbestelling gedaan en dit gaat goed. Je mag evt wel je gegevens naar mij sturen in een privébericht. Dan kijk ik graag naar wat er in de weg zit. 


Laura NS
Moderator
  • Moderator
  • 3099 reacties
  • 9 februari 2022

Geen bericht meer ontvangen. Hopelijk is het nu wel goed gegaan.


  • Op het juiste spoor
  • 1 reactie
  • 24 februari 2022

ik heb ook hetzelfde probleem.jammer


Erryt NS
Moderator
  • Moderator
  • 9194 reacties
  • 24 februari 2022

Er is wederom geen storing gaande. Heb je al contact gehad met onze klantenservice, Emmalyn?


  • Op het juiste spoor
  • 1 reactie
  • 14 maart 2022

Kids vrij foutmelding 

ik probeer een kids vrij abonnement voor mijn zoon af te sluiten ik heb alle gegevens ingevuld als ik wil doorgaan om te betalen krijg ik de volgende melding:

 


  • Op het juiste spoor
  • 2 reacties
  • 1 mei 2022

Hoi,

Ik heb hetzelfde probleem als hierboven twee maanden geleden werd gerapporteerd. Ik heb verschillende browsers geprobeerd, maar dat helpt niet. Is hier iets aan te doen?

 

Bob


Daniël NS
Moderator
  • Moderator
  • 1381 reacties
  • 1 mei 2022

Hey Bobos. Op het moment is er geen storing dus het zou moeten lukken. Ik raad je aan om contact op te zoeken met onze Klanten Service.


  • Op het juiste spoor
  • 1 reactie
  • 14 mei 2022

Ik denk dat het ook een fout in de software is want mij lukt het ook niet. Kaart is reeds gekoppeld. 


  • Op het juiste spoor
  • 1 reactie
  • 19 juni 2022

Ik heb ook hetzelfde probleem. Telkens bij betalen krijg ik een foutmelding. Een maand geleden heb ik het al geprobeerd en toen hetzelfde probleem. Ik dacht er zal wel een storing zijn maar het lukt nog steeds niet. Graag jullie hulp. 


Daniël NS
Moderator
  • Moderator
  • 1381 reacties
  • 19 juni 2022

Hey EvalienP. Welkom bij de NS Community.

Ook nu is er geen storing bekend. Ik raad je aan om contact op te zoeken met onze Klanten Service.


  • Op het juiste spoor
  • 1 reactie
  • 6 augustus 2022

Hier exact hetzelfde probleem. Loop vast op het moment dat we 1 cent moeten betalen.

vorige maand hetzelfde maar toen dacht ik aan een tijdelijke interne storing. Nu wederom dezelfde foutmelding en zo te zien ben ik niet de enige. Heb inmiddels verschillende banken geprobeerd en ook verschillende browsers.. Wat gaat er mis NS?


  • Op het juiste spoor
  • 1 reactie
  • 20 april 2023

Heb hetzelfde probleem. Is er inmiddels een oplossing?


Erryt NS
Moderator
  • Moderator
  • 9194 reacties
  • 20 april 2023

Weer kan ik niet anders dan vermelden dat er momenteel geen storing gaande is. Het advies blijft om contact met ons op te nemen. Hopelijk kunnen mijn collega's je verder helpen.


  • Op het juiste spoor
  • 1 reactie
  • 25 oktober 2023

Ik heb ook problemen met het bestellen van kids vrij. Steeds als ik op de bestel knop druk dan wordt ik weer geleid naar het inlog scherm terwijl ik al ingelogd ben!! Ik ben hier al 2 dagen mee bezig. Echt niet ok


Tochjo
Forum|alt.badge.img+3
  • 13116 reacties
  • 25 oktober 2023

Controleer of in Mijn NS bij Gegevens uw persoonlijke gegevens zo volledig mogelijk zijn ingevuld. Met name een ontbrekende geboortedatum kan tot problemen leiden, zo is in het verleden gebleken.


  • Op het juiste spoor
  • 1 reactie
  • 30 oktober 2023

@Teamanvin ik heb ook precies hetzelfde...heb je inmiddels al een oplossing ontvangen van NS? 


Laura NS
Moderator
  • Moderator
  • 3099 reacties
  • 30 oktober 2023

Welkom op onze NS Community, Liesbet2509. Er zijn vandaag inderdaad problemen. Bestel je dit op een bestaande- of nieuwe OV-chipkaart?


danupranantha

Ik heb hetzelfde probleem. Ik kreeg altijd in verschillende browsers.

 

`Fout bij valideren persoonsgegevens, controleer de ingevoerde gegevens`.

 

Ik heb alle informatie (en foto) goed ingevuld, maar het lukte niet. Ik heb contact opgenomen met de klantenservice via de chat-app, maar niemand reageerde.

 


Helaas lopen de wachttijden bij de chat soms op. Het kan een paar uur duren voordat er een medewerker reageert. 

Hier op het forum kunnen we u niet helpen, u zult terug moeten naar de chat.


  • Op het juiste spoor
  • 1 reactie
  • 29 januari 2024

Ik heb dezelfde fout. Wat ik ook probeer, de fout wordt weergegeven: ik kan niet doorgaan met afrekenen. Ik heb het geprobeerd met 5 verschillende foto's, ik heb veel formaten van dezelfde foto geprobeerd, zelfs ik heb jpg en bmp geprobeerd. Het maakt niet uit, het stond mij niet toe verder te gaan.


Robert B
Forum|alt.badge.img+3
  • 29881 reacties
  • 29 januari 2024

  • Op het juiste spoor
  • 1 reactie
  • 16 februari 2025

Ik krijg continue al dagenlang dezelfde fout als ik die €0.01 wil betalen. En nu kom ik niet eens bij betalen. De volgende foutmelding is ik nu al dagen te zien; Er is een fout opgetreden, probeer het later nog eens of neem contact op met onze klantenservice.

 

wil graag het Kids vrij abonnement toevoegen aan de ov-chip kaart van mn zoon. Kan dit op een andere manier? 


Reageer