Skip to main content
beantwoord

Suscription charge

  • 19 februari 2022
  • 4 reacties
  • 99 Bekeken

marianomolina

Hi, I have a monthly Suscription for around €164 and it is still shown like that on the NS website. However, today I noticed that my Subscription costs (not counting other travel expenses) in both the NS app and mijn NS for this month (February) are €329. Almost the double amount. Does anybody know why? I haven't done any changes to my Suscription this month and I am worried it will be added/charged to my next invoice. 

Beste antwoord door Tochjo

The widget that shows your subscription costs is notoriously broken. It does not mean the amount on the invoice will be that high. Just ignore it.

Bekijk origineel

4 reacties

Tochjo
Forum|alt.badge.img+3
  • 13148 reacties
  • Antwoord
  • 19 februari 2022

The widget that shows your subscription costs is notoriously broken. It does not mean the amount on the invoice will be that high. Just ignore it.


Robert B
Forum|alt.badge.img+3
  • 30139 reacties
  • 19 februari 2022

Welcome to the NS Community!

The counter in Mijn NS (app and website) often shows incorrect amounts. It’s a cosmetic bug.

Don’t worry about it but make sure to check your monthly invoice. It will probably be correct.


  • Op het juiste spoor
  • 1 reactie
  • 26 januari 2024

Ik wil het weekendabonnement graag opzeggen aangezien ik het niet heb aangevraagd, ondanks dat er staat dat ik de NS basic heb, staat er dat ik €34 moet betalen voor het abonnement

 


Tochjo
Forum|alt.badge.img+3
  • 13148 reacties
  • 26 januari 2024

U hebt geen Weekend Vrij-abonnement, dus er valt niets op te zeggen. Er wordt ten onrechte aangegeven dat u 34,95 euro abonnementskosten hebt. Dat klopt niet. De factuur zal juist zijn en dit bedrag zal niet in rekening worden gebracht.


Reageer