Ik heb op 9 november om 8 uur mijn abonnement omgezet van Basis naar Dal voordeel(op saldo) Om 9.30 uur ben ik naar kaartautomaat in station gegaan. Ik kon geen nieuw product laden. Binnen een uur zou je volgens NS gebruik kunnen maken van de korting. Ik heb ingecheckt en ben gaan reizen binnen de daluren. Korting is niet verrekend, abonnementskosten worden wel in rekening gebracht. Ik zou graag mijn korting verrekend zien waar ik m.i. recht op heb. Hoe kan dit in orde worden gemaakt?
korting wordt niet verrekend
Beste antwoord door Momo
Bij overstappen van een saldo abonnement naar Flex is het één handeling bij de automaat om het saldo abonnement te verwijderen en Flex op de kaart te zetten. Geen idee of het andersom ook zo is maar lijkt me wel logisch. Wel is het zo dat er een bepaalde verwerkingstijd is waarna de bestelling klaar zou moeten staan op de automaat, dat is normaal geproken binnen een uur, maar meestal wel sneller. Je ontvangt ook een mail wanneer de bestelling klaar staat. Het kan zijn dat de bestelling al op te halen is bij een automaat voordat je die mail ontvangt, maar wil je zeker weten dat het op te halen is bij een automaat kun je wachten tot je die mail binnen hebt. Mogelijk was er nu een langere verwerkingstijd waardoor de bestelling niet klaar stond of er was weer eens een zoveelste storing bij NS (zou me totaal niets verbazen).
Advies, neem contact op met de klantenservice (telefonisch, via chat, Twitter of Facebook) en leg de situatie uit. Hier op de NS community kan dat niet opgelost worden.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.