Ik wil graag reizen met mijn dal voordeeluren kaart. Maar deze is verlopen.Hoe nu verder.
Verlopen voordeeluren kaart
Beste antwoord door Daniël NS
Hey Jeroen26. Welkom bij de NS Community.
Met een lopend Dal Voordeel product krijg je normaal een vervangende pas van ons voordat de eerste verloopt. Het kan zijn dat het process ergens vast is gelopen of dat we geen pasfoto van je hebben, dan is het helaas niet mogelijk om dit te vervangen. Ik raad je nu aan om contact op te zoeken met de klantenservice om een vergoeding aan te vragen van de kosten van een kaartvervanging en de kaartvervanging zelve aan te vragen via de OV-chipkaartservice hier. Verder is het ook mogelijk om codes aan te vragen voor het tijdelijk gebruiken van je product via e-tickets.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.