Skip to main content
beantwoord

UM-0007 foutmelding bij bestelling abonnement

  • 31 maart 2023
  • 1 reactie
  • 156 Bekeken

Ik wil een NS weekend vrij abonnement bestellen, maar als ik naar stap 2 in het bestelproces ga zie ik de tekst: ‘’Door technische problemen is het op dit moment niet mogelijk om verder te gaan. Probeer het later nog een keer (UM-0011).’’ Ik heb het al in verschillende browsers geprobeerd en zonder ad block, maar ik blijf de foutmelding krijgen. Wat moet ik doen? 

Beste antwoord door Lorena NS

Hoi hjvdp12345 en welkom bij de NS Community!

Dat is vreemd! Op dit moment is er (nog) geen storing bekend. Ik raad je aan om even contact op te nemen met onze klantenservice zodat jouw gegevens nagekeken kunnen worden. Wellicht gaat er nog iets fout is het Mijn NS-account. 

Bekijk origineel

1 reactie

Lorena NS
Moderator
Forum|alt.badge.img+2
  • Moderator
  • 1335 reacties
  • Antwoord
  • 31 maart 2023

Hoi hjvdp12345 en welkom bij de NS Community!

Dat is vreemd! Op dit moment is er (nog) geen storing bekend. Ik raad je aan om even contact op te nemen met onze klantenservice zodat jouw gegevens nagekeken kunnen worden. Wellicht gaat er nog iets fout is het Mijn NS-account. 


Reageer