Ik heb rond 24 maart mijn weekend vrij abbonement aangepast naar 1e klas reizen. Ik heb dat in de NSapp aangepast. Ik heb de 1e klas aanpassing voor onbepaalde tijd gekozen. Ik ben er van uit gegaan dat mijn abonement dan uitgebreid wordt met de maandelijkse kosten die hier voor gerekend worden. Tot mijn verrassing heb ik nu een factuur gekregen waarin ik voor al mijn reizen toeslag moet betalen. In totaal ruim 82 euro. Uiteraard belde ik met de klantenservice van de NS. Daar vertelde een uiterst vriendelijke mevrouw dat dit zo gaat als je deze wijziging via de app doet. Ze vond het niet correct dat het zo gaat en overlegde met haar leiding gevende die niets wilde of kon doen. Gewoon betalen dus. De vriendelijke NS mevrouw heeft nogwel in samnspraak met mij een klacht ingediend bij NS. Ik ben verbaasd over de rekenig en meen ook dat het niet klopt. Ik heb immers mijn abbonement aangepast voor onbepaalde tijd naar 1e klas. Of zie ik iets over het hoofd
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.