Dag allen,
In het verleden gebruikte ik al twee OV-kaarten, aangezien er slechts een abonnement op een OV-kaart gezet kan worden (erg omslachtig, maar oke). Onlangs heb ik mijn NS Flex weekend vrij weer geactiveerd. Ik dacht deze geactiveerd te hebben op de kaart die ik hier in het verleden voor gebruikte.
Blijkbaar is dit niet gebeurd en heb ik het op mijn andere kaart gezet, waarop mijn NS Dal voordeel stond. Nu is dus mijn NS Dal voordeel komen te vervallen en heb ik in de weekenden gereisd en daarbij de ‘verkeerde’ OV-kaart gebruikt. Hierdoor heb ik nu een ontzettend hoge rekening van de NS, terwijl ik betaal voor het abonnement.
Weten jullie of ik hier nog iets mee kan doen? Immers betaal ik voor Weekend Vrij en mijn twee OV-kaarten zijn allebei van mij. Echter geeft de NS klantenservice aan dat er niets mogelijk is.
Aangezien ik nog student ben en mijn periode studenten OV afgelopen september is afgelopen, kan ik de huidige rekening niet betalen. Het gaat namelijk om een hoog bedrag. Ik begrijp dat ik deze fout zelf heb gemaakt, maar uiteindelijk betaal ik nog steeds voor het abonnement. Het lijkt me dat erg toch iets mogelijk is.. Ik weet dus niet zo goed wat ik nu met deze situatie aan moet. Heeft iemand hier ervaring mee?
In ieder geval enorm bedankt voor eventuele tips. :)