Ik had tot voor kort een ov chip kaart met saldo (automatisch opladen) en nu sinds kort een flex daluren abonnement. Er stond nog saldo op de kaart, dit zou verrekend worden op de eerste afrekening. Ik heb sindsdien een aantal treinreizen gemaakt waarmee het saldo ongeveer weg zou zijn. Gisteren kon ik niet inchecken bij Arriva (bus) wegens âsaldo tekortâ. Dat staat in contrast met het âachteraf afrekenenâ van dit abonnement. Weet iemand waarom ik die melding kreeg?
beantwoord
flex dal en overig OV
Beste antwoord door Robert B
Sommige regionale/lange buslijnen hebben een hoger instaptarief en checken onterecht het saldo voordat ze NS Flex aanspreken.
Als je 4 euro saldo op je kaart zet krijg je die melding niet. Het saldo zelf wordt niet gebruikt, je reist gewoon op rekening.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.