Hallo, ik ben de eigenaar van mijn Ov-chipkaart. Ik heb mijn contract persoonlijk getekend op station Sloterdijk. De eerste kaart die ik kocht was gekoppeld aan het rekeningnummer van mijn man, maar door het verlies van deze kaart kreeg ik een nieuwe kaart voor mezelf. Ik heb via het systeem mijn persoonlijke banknummer aan deze kaart toegevoegd (ov-chıpkaar onlıne systeem). Toen ik daarna mijn abonnementen in Ns wilde bewerken, zag ik dat mijn rekeningnummer hier niet was bijgewerkt en wilde dit corrigeren, maar het systeem stond mij niet toe de transactie uit te voeren omdat ik geen contracthouder was. Deze situatie veroorzaakt fouten bij het starten en beëindigen van een abonnement of het verkrijgen van de benodigde code, terwijl mijn gasten profiteren van de korting van 40%. De naam op de kaart en de naam in het contract zijn hetzelfde. Zelfs het bankrekeningnummer dat aan mijn Ov-chipkaartaccount is gekoppeld, staat op mijn eigen naam. Ik verzoek dat dit probleem wordt opgelost.
Groeten
Baran