Skip to main content
beantwoord

CONTRACT HOUDER

  • 28 januari 2025
  • 2 reacties
  • 54 Bekeken

Hallo, ik ben de eigenaar van mijn Ov-chipkaart. Ik heb mijn contract persoonlijk getekend op station Sloterdijk. De eerste kaart die ik kocht was gekoppeld aan het rekeningnummer van mijn man, maar door het verlies van deze kaart kreeg ik een nieuwe kaart voor mezelf. Ik heb via het systeem mijn persoonlijke banknummer aan deze kaart toegevoegd (ov-chıpkaar onlıne systeem). Toen ik daarna mijn abonnementen in Ns wilde bewerken, zag ik dat mijn rekeningnummer hier niet was bijgewerkt en wilde dit corrigeren, maar het systeem stond mij niet toe de transactie uit te voeren omdat ik geen contracthouder was. Deze situatie veroorzaakt fouten bij het starten en beëindigen van een abonnement of het verkrijgen van de benodigde code, terwijl mijn gasten profiteren van de korting van 40%. De naam op de kaart en de naam in het contract zijn hetzelfde. Zelfs het bankrekeningnummer dat aan mijn Ov-chipkaartaccount is gekoppeld, staat op mijn eigen naam. Ik verzoek dat dit probleem wordt opgelost.

Groeten

Baran

Beste antwoord door Floor NS

Hi BCO.31! Welkom bij de NS Community. 

 

Indien je inderdaad de contracthouder van het abonnement bent, maar de website toch aangeeft dat dit niet zo is, dan raad ik je aan om even contact op te nemen met de Klantenservice. Ik vermoed dat er dan iets mis gaat met de koppeling van jouw Mijn NS-account aan het abonnement. Dit kan voorkomen als je meerdere Mijn NS-accounts aanmaakt, maar kan ook een andere oorzaak hebben. De Klantenservice kijkt graag met je mee om dit uit te zoeken. 😊

Bekijk origineel

2 reacties

Floor NS
Moderator
Forum|alt.badge.img
  • Moderator
  • 260 reacties
  • Antwoord
  • 28 januari 2025

Hi BCO.31! Welkom bij de NS Community. 

 

Indien je inderdaad de contracthouder van het abonnement bent, maar de website toch aangeeft dat dit niet zo is, dan raad ik je aan om even contact op te nemen met de Klantenservice. Ik vermoed dat er dan iets mis gaat met de koppeling van jouw Mijn NS-account aan het abonnement. Dit kan voorkomen als je meerdere Mijn NS-accounts aanmaakt, maar kan ook een andere oorzaak hebben. De Klantenservice kijkt graag met je mee om dit uit te zoeken. 😊


Robert B
Forum|alt.badge.img+3
  • 30112 reacties
  • 28 januari 2025

Welkom bij de NS Community!

Neem contact op met de Klantenservice (telefoon, chat), ik had gisteren toevallig iets soortgelijks en dat was binnen een kwartier opgelost.


Reageer