Skip to main content
beantwoord

Stallingen rondom amsterdam centraal

• 8 februari 2025
  • 3 reacties
  • 63 Bekeken

Ik checkte vandaag mijn rekeningen en kwam erachter dat ik al anderhalf jaar stallen op rekening betaal terwijl ik een abonnement heb voor de stalling. Nu heb ik een abonnement voor stalling Amsterdam Noord, maar deze is af en aan gesloten geweest. De NS service dienst geeft aan dat de stalling Adam Noord pas in oktober 2024 dicht is. Ik kan mij niet voorstellen dat je op de IJ boulevard stalt als de stalling Noord open is. Ik weet zeker dat de stalling ook in het jaar voor 1 okt 2024 dicht of niet toegankelijk is geweest. Weet iemand toevallig wanneer de stalling Noord dicht is geweest gedurende de laatste anderhalf jaar. 

Beste antwoord door Daniël NS

Ik raad je aan om contact op te zoeken met onze klantenservice PatRooie, dan kan er samen gekeken worden of er inderdaad onterechte kosten zijn en naar een oplossing gewerkt worden, hier kunnen je helaas niet zo verder helpen! 

Bekijk origineel

3 reacties

Daniël NS
Moderator
  • Moderator
  • 1381 reacties
  • Antwoord
  • 9 februari 2025

Ik raad je aan om contact op te zoeken met onze klantenservice PatRooie, dan kan er samen gekeken worden of er inderdaad onterechte kosten zijn en naar een oplossing gewerkt worden, hier kunnen je helaas niet zo verder helpen! 

• Auteur
  • Op het juiste spoor
  • 1 reactie
  • 9 februari 2025

Dag Daniel, bij de klanten service kreeg ik te horen dat de stalling vanaf oktober 2024 dicht was. Dit is pertinent niet waar en ik zou graag wat factfinding doen. 

• Reisleider**
  • 102 reacties
  • 9 februari 2025

Misschien de Vervoersregio benaderen?

Reageer