Sinds de wijziging van de formulieren voor gtbv is er ook een nieuwe gtbv-proces voor OV Chip Plus-abonnementhouders: bel OV Chip Plus en het geld wordt verrekend met de maandelijkse factuur.
Dit is zowel door de Oogvereniging gecommuniceerd en staat op de NS-website.
Dus deze week maar even geprobeerd n.a.v. een vertraging van afgelopen dinsdag. De OV Chip Plus-klantenservice verwijst echter naar de reguliere klantenservice (optie 3 en vervolgens optie 2). De gtbv-medewerkers van de reguliere klantenservice verwijzen dan weer door naar het online formulier of het gtbv-gedeelte op Mijn NS (en dat laatste kan natuurlijk niet als OV Chip Plus-abonnementhouder).
De communicatiekanalen zeggen A, de NS klantenservice zegt B. Er is hier dus iets totaal verkeerd gegaan.
OV Chip Plus en gtbv: ronde 3
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.