Ik heb voor 3 personen een reis van Hilversum naar Londen vv. geboekt. Heen via Utrecht, 's-Hertogenbosch en Breda naar Brussel; vandaar per Eurostar naar Londen; terug per Eurostar naar Amsterdam, vandaar per NS naar Hilversum. Allemaal gelukt, voor zover ik kan zien. Ik heb de tickets gedownload in de NS-International app. Dat levert mij in de app 63 (drie en zestig!) tickets op, waarvan 45 stuks Hilversum-Brussel en 18 (achttien) stuks Amsterdam-Hilversum - en hier zitten nog niet eens de tickets voor de Eurostar bij. De helpdesk weet niet wat ze hiermee moeten. Iemand enig idee?
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.