Skip to main content
beantwoord

NS International app start na laatste update niet meer op

  • 25 september 2024
  • 4 reacties
  • 173 Bekeken

Sinds de laatste update deze week van de NS International app start deze niet meer op. Ook na diverse keren opnieuw installeren niet. Dit betreft een iPhone.  

Beste antwoord door Rory NS

Hallo Crimis1234 en welkom bij de NS Community!

Wat vervelend dat de app niet goed werkt. Heb je al geprobeerd om te downgraden naar een oudere versie? Mogelijk zit er een bug in de nieuwste uitgave. Ik ga in ieder geval een melding doorzetten over het probleem.

Bekijk origineel

Rory NS
Moderator
  • Moderator
  • 25 september 2024

Hallo Crimis1234 en welkom bij de NS Community!

Wat vervelend dat de app niet goed werkt. Heb je al geprobeerd om te downgraden naar een oudere versie? Mogelijk zit er een bug in de nieuwste uitgave. Ik ga in ieder geval een melding doorzetten over het probleem.


Forum|alt.badge.img+1

Gisteren hadden jullie de binnenlandse App uit de Appstore verwijderd. Vandaag blijkt dat jullie de internationale App dus niet getest hebben alvorens die in de App-store is gezet. Hoe vinden jullie zelf dat het momenteel gaat????


  • Op het juiste spoor
  • 25 september 2024
Rory NS schreef:

Hallo Crimis1234 en welkom bij de NS Community!

Wat vervelend dat de app niet goed werkt. Heb je al geprobeerd om te downgraden naar een oudere versie? Mogelijk zit er een bug in de nieuwste uitgave. Ik ga in ieder geval een melding doorzetten over het probleem.

Kun je mij vertellen hoe ik een oude versie terug kan zetten van de app, zie die optie zo 1,2,3 niet. En kun je dan ook aangeven dat je deze niet automatisch wilt updates naar de laatste versie? 
 

Instagram had trouwens hetzelfde probleem vorige week toen zij een nieuwe release uitbrachten.  Blijkbaar een combinatie met IOS18 waar developers iets mee moeten. Zij hadden wel diezelfde dag nog een fix uitgerold.  
 

Nog een tip, geef ons de optie om de tickets toe te voegen aan de Apple Wallet, net zoals de Trainline app. Dan had ik ook geen probleem gehad gisteren van Nice naar Parijs en vandaag van Parijs naar Rotterdam Centraal. 


Forum|alt.badge.img+1
Crimis1234 schreef:
Rory NS schreef:

Hallo Crimis1234 en welkom bij de NS Community!

Wat vervelend dat de app niet goed werkt. Heb je al geprobeerd om te downgraden naar een oudere versie? Mogelijk zit er een bug in de nieuwste uitgave. Ik ga in ieder geval een melding doorzetten over het probleem.

Kun je mij vertellen hoe ik een oude versie terug kan zetten van de app, zie die optie zo 1,2,3 niet. En kun je dan ook aangeven dat je deze niet automatisch wilt updates naar de laatste versie? 
 

Instagram had trouwens hetzelfde probleem vorige week toen zij een nieuwe release uitbrachten.  Blijkbaar een combinatie met IOS18 waar developers iets mee moeten. Zij hadden wel diezelfde dag nog een fix uitgerold.  
 

Nog een tip, geef ons de optie om de tickets toe te voegen aan de Apple Wallet, net zoals de Trainline app. Dan had ik ook geen probleem gehad gisteren van Nice naar Parijs en vandaag van Parijs naar Rotterdam Centraal. 

Kijk eens wat verder op dit forum en je ziet wat NS met tips doet => Helemaal; niets. Er zijn heel veel kleine dingen die nu al jaren terugkomen en waar niets mee wordt gedaan. Ik zou derhalve niet erg hoopvol zijn.

 

 


Reageer