Voor een enkele reis op 8 nov wordt nu zowel een enkele reis van €4,10 (dit is correct) als een bedrag van €20 afgeschreven. Hoe in contact te komen met NS om te na te vragen?
beantwoord
Afschrijving
Beste antwoord door Thom
U kunt bellen, 030 7515155, en anders zijn hier nog wat mogelijkheden via Klantenservice. Ze zijn er 24 uur per dag. Twintig euro is vaak een correctietarief als er bijvoorbeeld iets mis is gegaan met in- of uitchecken. U kunt ook even in de Reishistorie kijken op Mijn NS waar het voor was.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.