Goedemiddag MaartenGroot. Welkom bij de NS Community.
NS verzendt de OV-chipkaarten niet, dat doet het OV-chipkaart bedrijf.
Zie: Veelgestelde vragen - OV-chipkaart.nl
“Je ontvangt je kaart gemiddeld binnen vijf werkdagen. Zijn de vijf dagen al voorbij, en heb je de OV-chipkaart nog steeds niet ontvangen? Dat is vervelend. Dit kan verschillende oorzaken hebben.
Heb je de aanvraag gedaan via de website?
Controleer of je adresgegevens kloppen via de bevestigingsmail. In de bevestigingsmail staat het adres waar je OV-chipkaart naartoe is gestuurd. Deze gegevens heb je zelf ingevuld. Klopt het adres niet of is het adres onvolledig? Vraag dan via je OV-chipaccount een vervangende kaart aan en blokkeer je oude kaart. Zo voorkom je dat iemand anders de OV-chipkaart gebruikt.
Log in en vervang
Kloppen je adresgegevens in de bevestigingsmail? Neem dan contact op.
Heb je de aanvraag gedaan via een formulier?
En heb je een bevestigingsmail ontvangen? Controleer daar dan je adresgegevens. Kloppen je adresgegevens niet? Vraag dan via je OV-chipaccount een vervangende kaart aan.
Log in en vervang
Kloppen je adresgegevens of heb je geen bevestigingsmail ontvangen? Neem dan contact op. Wij zoeken uit wat er mis is gegaan.”