Skip to main content
beantwoord

e ticket


Ik heb vandaag e ticket gekocht maar het wordt niet geladen in de ns app en in de mail die ik heb ontvangen laat de link ook niet

Beste antwoord door Laura NS

Welkom op onze NS Community Keysiah. Wat vervelend dat het laden nog niet is gelukt. Dit kan soms tot 30 minuten duren. Ik mag toch hopen dat je hem inmiddels binnen hebt. Anders verzoek ik je graag even contact te zoeken met onze NS Klantenservice.

Bekijk origineel

2 reacties

Laura NS
Moderator
  • Moderator
  • 3100 reacties
  • Antwoord
  • 26 mei 2023

Welkom op onze NS Community Keysiah. Wat vervelend dat het laden nog niet is gelukt. Dit kan soms tot 30 minuten duren. Ik mag toch hopen dat je hem inmiddels binnen hebt. Anders verzoek ik je graag even contact te zoeken met onze NS Klantenservice.


Robert B
Forum|alt.badge.img+3
  • 29991 reacties
  • 26 mei 2023

Vreemd, @Keysiah zegt de mail ontvangen te hebben. Je zou dan op een persoonlijke pagina moeten komen met opties om het ticket te importeren in de app of te downloaden (om te printen).


Reageer