Woensdag 10 August 2022 gereisd van Maastricht naar Alphen aan de Rijn. Wegens werkzaamheden van Eindhoven naar Boxtel met de bus. Door onoverzichtelijk situatie met name waar het de in- uitcheckpaal betreft vergeten uit te checken in Boxtel. Gevolg NS rekent drie afzonderlijke reizen in plaats van één reis, waardoor €10,20 per persoon teveel is betaald. Klantenservice NS kan dit niet corrigeren en heeft ons geadviseerd een mail te sturen. We kunnen echter geen mailadres vinden. Overigens keurig geholpen. Voor de chat is de vraag ook te lastig. Hopelijk is dit de juiste weg.
beantwoord
vergeten uitcheck vanwege onderbreking met bus
Beste antwoord door Thom
Wij zijn een reizigersforum en kunnen helemaal niet bij de klantgegevens. Het moet echt via de kanalen van Klantenservice. Er is veel onduidelijkheid over de gang van zaken op dit traject, daarom duurt het langer. Ik denk dat men wacht of er beleid op gezet wordt.
U mag geen NS achter uw naam hebben dat is voorbehouden aan moderatoren. Een langskomende moderator zal dit veranderen en eventueel krijgt u een berichtje welke nick u dan wilt.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.