Goedemorgen,
ik heb gisteren een mail gehad met daarin een factuur van 67,20 euro voor een Dal Voordeel-abonnement dat per 13 april is in gegaan. Ik heb dit abonnement alleen op 1 april laten omzetten naar een kosteloos flex-abonnement. Vind het daarom gek dat ik alsnog deze factuur krijg. Bellen naar de klantenservice heeft geen zin en het is te druk om met een medewerker te chatten.. Weet iemand hoe ik alsnog in contact kan komen met de klantenservice?
Groetjes,
Jordy
beantwoord
Klantenservice onbereikbaar - onterechte factuur
Beste antwoord door Momo
Ben je wel naar een automaat geweest om de wijziging te bevestigen? Wanneer je dat namelijk niet doet binnen een maand loopt het Dal Voordeel op saldo abonnement namelijk gewoon door. Je hebt hier als het goed is ook een mail over gehad nadat je de wijziging hebt gedaan.
Verder, om met de klantenserservice in contact te komen zul je echt moeten bellen, chatten of een bericht sturen via X of Facebook.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.