Skip to main content
beantwoord

inchecken niet zichtbaar in app

  • 8 februari 2023
  • 2 reacties
  • 586 Bekeken

Ik heb een half jaar niet met NS gereisd, vorige maand weer abonnement genomen.

nu zie ik in de app niet meer of ik ben ingecheckt, terwijl dit voorheen wel direct zichtbaar was.

is hier iets gewijzigd of moet ik iets resetten?

 

Beste antwoord door Thom

Bij Flex is het niet meteen zichtbaar. Bij NS duurt het doorgaans een dag en mij de andere vervoerders kan het soms tot een week oplopen. Er is dus niks aan de hand. Bij een saldo-abonnement ging en gaat het doorgaans sneller.

 

Ik denk haast dat u een Flexabonnement heeft genomen, dat is tegenwoordig bijna altijd het geval. 

Bekijk origineel

2 reacties

Thom
Forum|alt.badge.img+4
  • Super user
  • 25025 reacties
  • Antwoord
  • 8 februari 2023

Bij Flex is het niet meteen zichtbaar. Bij NS duurt het doorgaans een dag en mij de andere vervoerders kan het soms tot een week oplopen. Er is dus niks aan de hand. Bij een saldo-abonnement ging en gaat het doorgaans sneller.

 

Ik denk haast dat u een Flexabonnement heeft genomen, dat is tegenwoordig bijna altijd het geval. 


Robert B
Forum|alt.badge.img+3
  • 29991 reacties
  • 8 februari 2023

De meldingen in de NS app over in/uitchecken (bij NS) zijn vaak bijna ‘real time’, maar de transacties in je Reishistorie kan een stuk langer duren bij Flex.


Reageer