Skip to main content
beantwoord

meereiskorting verjaardag

• 20 februari 2025
  • 3 reacties
  • 85 Bekeken

Goedendag 

Ik had voor mijn verjaardag 5febr een mail van u ontvangen met een code voor een meereiskorting......nu kan ik deze niet wwervinden en in de mail die ik nog van m'n verjaardag heb staat alleen een code voor upgraden 1e klas voor2.50?????

Zou u me nog kunnen helpen om mijn code nog weer te kunnen vinden????

Mvg 

Linda Hilbink-Grootoonk 

Beste antwoord door Momo

In de eerste mail die je ontvangen hebt zouden links moeten staan om de codes voor een 1e klas upgrade en een Meereisretour moeten staan. Die vraag je apart aan door op de links te klikken en dan krijg je daarna ook apart een mail met de code voor een upgrade en voor een Meereisretour. De mail die je nu gevonden hebt met de code voor de upgrade zal de mail zijn die je hebt ontvangen na het opvragen van die code. Je zou dan nog een mail moeten hebben met de code voor de Meereisretour, of je hebt die code nog niet aangevraagd en dus ook die mail niet ontvangen, dan kun je die code alsnog aanvragen.

Zoek dus in je mail naar die eerste mail met als subject “Gefeliciteerd met je verjaardag!” De link om de code voor de Meereisretour op te vragen staat dan onder de link voor de 1e klas upgrade code.

Bekijk origineel

3 reacties

Momo
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 16508 reacties
  • Antwoord
  • 20 februari 2025

In de eerste mail die je ontvangen hebt zouden links moeten staan om de codes voor een 1e klas upgrade en een Meereisretour moeten staan. Die vraag je apart aan door op de links te klikken en dan krijg je daarna ook apart een mail met de code voor een upgrade en voor een Meereisretour. De mail die je nu gevonden hebt met de code voor de upgrade zal de mail zijn die je hebt ontvangen na het opvragen van die code. Je zou dan nog een mail moeten hebben met de code voor de Meereisretour, of je hebt die code nog niet aangevraagd en dus ook die mail niet ontvangen, dan kun je die code alsnog aanvragen.

Zoek dus in je mail naar die eerste mail met als subject “Gefeliciteerd met je verjaardag!” De link om de code voor de Meereisretour op te vragen staat dan onder de link voor de 1e klas upgrade code.

• Auteur
  • Op het juiste spoor
  • 1 reactie
  • 21 februari 2025

Hoi Momo 

Ik kan die eerste mail nergens weer vinden 🙈 alleen de mail met de kortingcode voor 2.50 upgraden naar eerste klas...…

Ben bang dat er ergens iets fout is gegaan kan ik het nog ergens weer opvragen???

Mvg Linda 

Momo
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 16508 reacties
  • 21 februari 2025

Die eerste mail moet je gehad hebben, anders had je nooit de code voor de 1e klas upgrade kunnen opvragen. Misschien heb je na het opvragen vandie code de mail gedelete omdat je dacht dat je die niet meer nodig zou hebben. Je zou kunnen proberen of de klantenservice de oorspronkelijke verjaardagsmail nog eens kan sturen, geen idee of ze dat kunnen en willen doen. 

Reageer