Afgelopen zondag met de trein van Dordrecht naar goes proberen te reizen met de ns app, ik had online een kaartje gekocht maar kreeg geen mail en kon het kaartje niet importeren, ik had het nummer van de klantenservice op het station gebeld, was het nummer buiten gebruik... daarna dis nog maar een kaartje gekocht in de hoop dat ik dan wel kon reizen maar deze kwam ook niet uiteindelijk wel een mailtje gehad en kon ik reizen, had ook in de app gezocht naar informatie of een recenter telefoon nummer maar dat bleek tevergeefs, ik vroeg me dus af hoe kan ik het geld terug krijgen voor het andere kaartje dat ik gekocht heb?
beantwoord
ns app, e-ticket niet ontvangen
Beste antwoord door mrfreeze
Je kunt het beste alsnog even contact opnemen met de klanteNService, bereikbaar via telefoon 030-7515155, chat, Facebook en Twitter.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.