Skip to main content
beantwoord

Werkzaamheden Delft - Rotterdam 12 maart - 28 maart

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie

Mijn vraag over deze aangekondigde werkzaamheden : rijden alleen de sprinters niet ?

Rijdt de ic Eindhoven - Den Haag HS wel of ook niet ?

Dank voor aandacht 

Beste antwoord door Tochjo

Zoals u op deze pagina kunt zien, rijdt de intercity Den Haag-Eindhoven deze periode niet tussen Den Haag en Rotterdam (en op sommige momenten op het hele traject niet).

Bekijk origineel

13 reacties

Tochjo
Forum|alt.badge.img+3
  • 13112 reacties
  • Antwoord
  • 9 februari 2025

Zoals u op deze pagina kunt zien, rijdt de intercity Den Haag-Eindhoven deze periode niet tussen Den Haag en Rotterdam (en op sommige momenten op het hele traject niet).

• Auteur
  • Op het juiste spoor
  • 1 reactie
  • 9 februari 2025

Hartelijk dank voor de duidelijkheid en bijbehorende doorverwijzing

Forum|alt.badge.img
  • Koploper*
  • 2347 reacties
  • 20 februari 2025

Wat moet de reiziger op 15 en 16 maart doen als omreizen via Gouda niet mogelijk is?

Ik vind het vrij vreemd dat van de reiziger wordt verwacht dat hij via Delft reist met de treinvervangende bussen om vervolgens daar de trein naar Den Haag Centraal te nemen.

• 2061 reacties
  • 20 februari 2025

Op zaterdag 15 maart rijdt er geheel niets van en naar Rotterdam Centraal. Van Den Haag naar Dordrecht heb je zo te zien de volgende opties met NS vervoersbewijs:

• Trein Delft, bus Rotterdam Centraal, metro Beurs, metro Capelsebrug, bus Rotterdam Stadion, trein Dordrecht.
  • Trein Gouda, trein Rotterdam Alexander, metro Capelsebrug, bus Rotterdam Stadion, trein Dordrecht.
  • SPR Delft Campus, bus Schiedam Centrum, bus Rotterdam Stadion, trein Dordrecht.

Op zondag 16 maart is er beperkt treinverkeer via Rotterdam Centraal.

Forum|alt.badge.img
  • Koploper*
  • 2347 reacties
  • 20 februari 2025
Bemined schreef:

Op zaterdag 15 maart rijdt er geheel niets van en naar Rotterdam Centraal. Van Den Haag naar Dordrecht heb je zo te zien de volgende opties met NS vervoersbewijs:

• Trein Delft, bus Rotterdam Centraal, metro Beurs, metro Capelsebrug, bus Rotterdam Stadion, trein Dordrecht.
  • Trein Gouda, trein Rotterdam Alexander, metro Capelsebrug, bus Rotterdam Stadion, trein Dordrecht.
  • SPR Delft Campus, bus Schiedam Centrum, bus Rotterdam Stadion, trein Dordrecht.

Op zondag 16 maart is er beperkt treinverkeer via Rotterdam Centraal.

Dat mag dan wel wat duidelijker neergezet worden 😃, bedankt.

• 2061 reacties
  • 20 februari 2025

“Plan uw reis in de reisplanner” zoals ze altijd zeggen, in de 9292 planner zijn de dienstregelingen t/m 16 maart nu al te vinden, via de NS website zal het waarschijnlijk vanaf morgen te plannen zijn.

Robert B
Forum|alt.badge.img+3
  • 29835 reacties
  • 20 februari 2025

Voor alleen Rotterdam C - Den Haag C is het ongemak op 15 maart dus beperkt tot een bus naar Delft en dan de trein.

Lijkt me niet eens zoveel langer dan via Gouda.

Forum|alt.badge.img
  • Koploper*
  • 2347 reacties
  • 20 februari 2025
Robert B schreef:

Voor alleen Rotterdam - Den Haag is het ongemak op 15 maart dus beperkt tot een bus naar Delft en dan de trein.

1 minuut langer 😅.

Momo
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 16499 reacties
  • 20 februari 2025
Gorott schreef:
Robert B schreef:

Voor alleen Rotterdam - Den Haag is het ongemak op 15 maart dus beperkt tot een bus naar Delft en dan de trein.

1 minuut langer 😅.

Als de bussen op tijd rijden, je niet lang moet wachten op een bus en als er sowieso genoeg bussen zijn voor het aantal reizigers. 

Forum|alt.badge.img
  • Koploper*
  • 2347 reacties
  • 20 februari 2025
Momo schreef:
Gorott schreef:
Robert B schreef:

1 minuut langer 😅.

Als de bussen op tijd rijden, je niet lang moet wachten op een bus en als er sowieso genoeg bussen zijn voor het aantal reizigers. 

Ik mag toch hopen dat ze de aantal bussen hoog opschalen in dat weekend...

Momo
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 16499 reacties
  • 20 februari 2025
Gorott schreef:

Ik mag toch hopen dat ze de aantal bussen hoog opschalen in dat weekend...

Hopen mag altijd. 

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie
  • 8 maart 2025

Lekker weer NS, werkzaamheden volop tijdens studieweken! 

• 2061 reacties
  • 9 maart 2025

De NS plant geen werkzaamheden in, dat doet ProRail, en die zijn weer afhankelijk van Strukton die de werkzaamheden uitvoert. En het is wel vaker in het nieuws geweest dat Strukton net zoals veel andere bedrijven een tekort een technisch personeel heeft waardoor niet al het onderhoud in vakanties uitgevoerd kan worden. Oftewel door een gebrek aan praktisch opgeleide mensen moeten de theoretisch opgeleide mensen eventjes met de bus.

Reageer