Geachte meneer/Mevrouw,
Ik heb jongeren dagkaart gekocht maar hij komt niet in mijn ns app al twee keer dus ik mijn mijn 2x 7,60 terug
Met vriendelijke groet,
Sam Luijkx
Geachte meneer/Mevrouw,
Ik heb jongeren dagkaart gekocht maar hij komt niet in mijn ns app al twee keer dus ik mijn mijn 2x 7,60 terug
Met vriendelijke groet,
Sam Luijkx
Beste antwoord door MoDe
Meestal duurt het een kwartier voordat je de mail krijg waarmee je het kaartje in de app kunt zetten, maar soms duurt het een uur.
Je kunt voor vergoeding van de kaartjes telefonisch via Twitter Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice. Zijn de kaartjes gedownload dan kun je alleen voor een van de 2 kaartjes geld terugkrijgen als ze allebei hetzelfde zijn of je moet kunnen aantonen dat je een 3e kaartje gekocht hebt.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.