Helaas blijkt steeds maar weer dat, sinds de uitrol van de “vernieuwde app” een aantal jaren geleden, de betrouwbaarheid daarvan steeds meer vermindert. Vrijwel iedere dag is er een (ander) probleem dan een dag eerder. Bij een vernieuwde versie gaat er vaak net zoveel kapot als dat er gerepareerd wordt. Vandaag (25-6-2022) zijn er bijv. opnieuw geen pushmeldingen mogelijk. Al heel lang zijn er verschillende problemen die ik steeds aanmeld bij de appbouwers via de app maar die zelden of nooit worden opgelost. Waarom eigenlijk (niet)? Is er geen interesse meer voor het maken van een stabiele, betrouwbare en goed werkende app of is die kennis daarvoor verdwenen? Herinstallatie van de app en/of het verwijderen van de cache daarvan helpt niets.
beantwoord
Waarom wordt er geen aandacht besteed aan een betrouwbare app?
Beste antwoord door Tomas NS
Goedemorgen Natuwes,
Zo te horen gaat het inderdaad niet heel erg goed. Je noemt pushmeldingen die het niet doen, maar ook andere problemen. Kun je eens specifiek een aantal problemen noemen die al langere tijd spelen? Dan ga ik dat ook intern even onder de aandacht brengen bij het team achter de app.
Wat betreft het melden aan app support, blijf dat vooral doen. Ons uitgangspunt is natuurlijk een functionerende en gebruiksvriendelijke app.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.