Ik huurde een ov fiets die niet okee was. De trapper bewoog onder mijn voet. Dat moet greep worden. Waar meld ik dat? E-mail adres van NS nergens te vinden
ov fiets
Beste antwoord door Daniel
Als je de fiets bij een bemenste locatie gehuurd hebt kan je dat het beste melden bij het inleveren. Was het een onbemenste locatie, dan krijg je bij het inleveren op de sleutelkluis de vraag of de fiets defect is. Daar kan je dan op “ja” drukken. Resultaat is dat de fiets voorlopig niet verhuurd wordt en er in theorie iemand naar kijkt zodra CP&A weer bij die zelfservice-stalling langskomt voor het uitwisselen van fietsen.
In theorie omdat m'n praktijkervaring is dat kleine defecten vaak niet opgemerkt worden en de fiets weer verhuurbaar gemaakt wordt.
Bij een fiets met nieuw slot is er nog een derde mogelijkheid, namelijk via de OV-fiets ritinformatie in de NS app. Daar kon je kort nadat dit ingevoerd was ook defecten aan fietsen met normaal slot melden, maar die optie zag ik de laatste keren niet meer.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.