Skip to main content
beantwoord

groepsticket voor meer dan 7 personen

• 12 september 2022
  • 4 reacties
  • 115 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 2 reacties

Kan ik als hoofdboeker een groepsticket voor meer dan 7 personen kopen? Of alleen voor de eerste 7 personen en moet ik dan iemand anders voor de andere 7 personen een groepsticket laten kopen? Klinkt wat omslachtig. Ik heb ongeveer 19 tickets nodig.

Beste antwoord door Tochjo

Dat zijn dan één Groepsticket voor 7 personen plus twee Groepstickets voor 6 personen.

Op zich kunt u zelf wel alle tickets kopen, maar u moet dan wel van alle 19 personen de juiste gegevens invoeren. En dus twee andere hoofdboekers aanwijzen, die de hele reis samen reizen met hun deelgroepje.

Bekijk origineel

4 reacties

Tochjo
Forum|alt.badge.img+3
  • 13116 reacties
  • Antwoord
  • 12 september 2022

Dat zijn dan één Groepsticket voor 7 personen plus twee Groepstickets voor 6 personen.

Op zich kunt u zelf wel alle tickets kopen, maar u moet dan wel van alle 19 personen de juiste gegevens invoeren. En dus twee andere hoofdboekers aanwijzen, die de hele reis samen reizen met hun deelgroepje.

• Auteur
  • Op het juiste spoor
  • 2 reacties
  • 12 september 2022

Dank voor je reactie. Nog even de vraag of ik alle tickets naar mijn NS account kan laten sturen, zodat ik ze allemaal kan uitprinten.

Tochjo
Forum|alt.badge.img+3
  • 13116 reacties
  • 12 september 2022

Bij de bestelling vult u een e-mailadres in waar de tickets heen gestuurd worden. Dat kan steeds uw eigen e-mailadres zijn.

De tickets worden niet gekoppeld aan Mijn NS. Wel kunnen ze in de app geladen worden.

• Auteur
  • Op het juiste spoor
  • 2 reacties
  • 12 september 2022

Dank en helemaal duidelijk!!

Reageer