Skip to main content
beantwoord

groepsticket wijzigen

  • 17 oktober 2023
  • 2 reacties
  • 100 Bekeken

Ik heb net een groepsticket gekocht naar Schiphol.

per ongeluk de verkeerde retourndatum ingevuld.

hoe kan ik dit wijzigen 

Beste antwoord door Erryt NS

Hallo Edwinver en welkom bij de NS Community,

 

Een e-ticket kan je na aanschaf niet meer wijzigen of annuleren. Dit betreft een zichtbewijs waarvan wij niet kunnen zien of de ticket is gebruikt of gebruikt zal worden. Indien de ticket niet is geopend kan je contact op nemen met onze klantenservice en een verzoek doen om de tickets uit coulance te laten annuleren.​​​​​​

Bekijk origineel

2 reacties

Erryt NS
Moderator
  • Moderator
  • 9194 reacties
  • Antwoord
  • 17 oktober 2023

Hallo Edwinver en welkom bij de NS Community,

 

Een e-ticket kan je na aanschaf niet meer wijzigen of annuleren. Dit betreft een zichtbewijs waarvan wij niet kunnen zien of de ticket is gebruikt of gebruikt zal worden. Indien de ticket niet is geopend kan je contact op nemen met onze klantenservice en een verzoek doen om de tickets uit coulance te laten annuleren.​​​​​​


  • Auteur
  • Op het juiste spoor
  • 1 reactie
  • 17 oktober 2023

Opgelost. Ben goed geholpen door de servicedesk


Reageer