Ik krijg bij het inchecken in de bus (connexxion) de melding geen saldo terwijl ik reis op rekening. Ik heb dit een keer eerder gehad en toen kreeg ik te horen dat ik een uitcheck gemist had, dit heb ik nu al gecheckt in is niet het geval. Is er iets wat ik kan doen om het geld van mijn busrit niet dubbel te moeten betalen?
melding geen saldo bij reizen op rekening
Beste antwoord door Robert B
Het JAS (Jaarabonnement Schiphol) is een vrij reizen product en dat zou voor moeten gaan op NS Flex.
Het instaptarief is gewoon € 4,00 dus daar ligt het ook niet aan. Dit is waarschijnlijk eenmalig fout gegaan en dan zou je het saldo weer moeten aanvullen tot 0 euro of meer.
https://www.connexxion.nl/nl/vervoerbewijzen/abonnementen2/jaar-abonnement-schiphol
Op zich is het wel verstandig om het BTM (bus tram metro) deel van NS Flex uit te laten zetten, dat kan via de Klantenservice. Maar zo te zien is NS Flex helemaal niet aangesproken want je screenshot is niet van NS.
Edit: bovenstaande klopt niet helemaal want de rit van Hoofddorp naar Schiphol was wél met NS Flex. Zie latere reacties.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.