Goedemiddag ik heb een tijdje geleden een kaartje gekocht voor 19 oktober alleen wegens omstandigheden is dit kaartje niet gebruikt nu heb ik gelijk gebeld met de klantenservice en toen werdt mijn verteld dat ik naar 19 oktober contact op moest nemen omdat die dan nog niet gebruikt is en nu krijg ik te horen aan de telefoon dat dit niet mogelijk is en ben ik dus gewoon mijn geld kwijt zeer belachelijk
geld terug van kaartje
Beste antwoord door Tamzin
Goedemiddag ik heb een tijdje geleden een kaartje gekocht voor 19 oktober alleen wegens omstandigheden is dit kaartje niet gebruikt nu heb ik gelijk gebeld met de klantenservice en toen werdt mijn verteld dat ik naar 19 oktober contact op moest nemen omdat die dan nog niet gebruikt is en nu krijg ik te horen aan de telefoon dat dit niet mogelijk is en ben ik dus gewoon mijn geld kwijt zeer belachelijk
Etickets kunnen niet geannuleerd of veranderd worden, dat staat in de voorwaarden. Persoonlijk koop ik daarom geen etickets verder van te voren. Maar veel mensen nemen bewust het risico door ze als TijdDeal ticket (met korting) te kopen.
Als het een kaartje uit de automaat is kunt u het gewoon aan een loket inleveren.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.