Ik moet dinsdagochtend 6 mei om 06:00 uur een treinreis richting Schiphol beginnen vanaf Martenshoek. Op de NS planner krijg ik de melding “Geen advies gevonden, Controleer of de vertrek- en/of aankomst locatie geldige waarden hebben. Selecteer een locatie uit de lijst met suggesties en probeer het opnieuw.” terwijl werkzaamheden op die lijn volgens https://www.ns.nl/reisinformatie/werk-aan-het-spoor/ duren tot en met 5 mei 01:56 uur. Zelfs op de werkdagen 7, 8, en 9 mei kan de NS planner op dit moment geen reisadvies vinden voor dat treintraject. Kan ik nu wel of niet vanaf Martenshoek vertrekken om 06:00 uur op dinsdagochtend 6 mei?
beantwoord
6 mei wel of geen treinverkeer tussen Martenshoek en Groningen?
Beste antwoord door Olav93
Dat lijkt me wel. Waarschijnlijk heeft NS nog geen dienstregeling van Arriva ingeladen voor deze periode. Ik weet eerlijk gezegd ook niet waarom je een planner van een specifieke vervoerder zou gebruiken voor een reis met een andere vervoerder. Bijvoorbeeld 9292 toont wel reisadviezen, maar misschien zijn die nog niet definitief ofzo want in de planner van Arriva zelf kan ik maar tot 26 april vooruit plannen. Voor de zekerheid zou ik persoonlijk dus even navraag doen bij Arriva.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.