Skip to main content

Aankondiging werkzaamheden Amsterdam.

Forum|alt.badge.img+1

Op X zie ik onderstaande aankondiging van werkzaamheden voor een periode van ruim 3 weken. 

In de 1e plaats mis ik sowieso een link naar de specificatie van die werkzaamheden. In de 2e plaats dat : Reis niet in de spits! klinkt natuurlijk hartstikke leuk maar is voor zo'n periode totaal niet uitvoerbaar voor de meesten. Wat wil NS nu eigenlijk met dit soort nietszeggende aankondigingen bereiken? Plaats dan tenminste een link met de werkzaamheden daarbij.

Forum|alt.badge.img
  • Koploper*
  • 26 maart 2025

Het zijn adviezen, ik snap niet echt wat je verwacht. Men kan als het goed is gewoon zelf de werkzaamheden opzoeken.

Jammer dat de spits mijden niet uitvoerbaar is voor de meeste, maar het zal toch moeten. NS kan er ook niet veel meer van maken, neem een trein eerder of later 🤷‍♂️.

MCN 2021
  • Reisleider*
  • 26 maart 2025
Gorott schreef:

Het zijn adviezen, ik snap niet echt wat je verwacht. Men kan als het goed is gewoon zelf de werkzaamheden opzoeken.

Jammer dat de spits mijden niet uitvoerbaar is voor de meeste, maar het zal toch moeten. NS kan er ook niet veel meer van maken, neem een trein eerder of later 🤷‍♂️.

Ik heb precies hetzelfde ik moet juist in de spits reizen om op tijd te, want nou moet naar Diemen Zuid om nog naar Hilversum sportpark te komen ben iets langer onderweg dan normaal 

Reageer