Ik ben onderweg van zwolle naar Utrecht. Vanwege werkzaamheden tussen utrecht overvecht en amersfoort moet ik vandaag omreizen via Hilversum. naast dat dit al extra tijd kost, moet ik in Hilversum ook nog eens verplicht uit- en inchecken om van spoor 5 naar spoor 1 te komen, dus nu kost het me ook nog eens extra geld! Kan ik hier een vergoeding voor krijgen?
extra kosten door werkzaamheden
Beste antwoord door Momo
Neem hiervoor contact op met de klantenservice.
En zie verder ook onderstaand topic waarin aangegeven:
Terugbetaling
Natuurlijk willen we deze klanten alsnog tegemoet komen in deze kosten. Wanneer je door deze situatie te veel hebt betaald voor je reis, kun je via Klantenservice een verzoek om terugbetaling indienen. Dit kan via ieder kanaal. Telefonisch en via Twitter en Facebook gaat dat het snelst. Voor een snelle afhandeling vragen wij om een overzicht van data en trajecten waarop dit is voorgevallen. Omdat wij wettelijk verplicht zijn de reistransactiegegevens na 18 maanden te verwijderen, is het niet mogelijk om geld terug te vragen voor reizen die meer dan 18 maanden geleden zijn gemaakt.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.