beantwoord

Niet geïnformeerd over geplande werkzaamheden Den Haag - Schiedam

  • 26 July 2023
  • 7 reacties
  • 211 Bekeken

Vanmorgen was ik op station Delft en werd verrast door geplande werkzaamheden tussen Den Haag en Schiedam, waardoor er twee dagen geen treinen rijden.

Ik heb in mijn NS account onder ‘communicatievoorkeuren’ aangegeven dat ik serviceberichten wil ontvangen (‘Ontvang belangrijke reisinformatie, zoals storingen, werkzaamheden en drukte op uw traject.’).

Ik woon in Delft, waarom krijg ik dan geen bericht bij dergelijke grootschalige werkzaamheden?

icon

Beste antwoord door Laura NS 26 July 2023, 20:09

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Waarschijnlijk sturen ze geen berichten meeer over werkzaamheden? Onlangs waren er werkzaamheden bij mijn station, daar heb ik ook niets over gehoord, ondanks dat meldingen aan staan.

Ik had vanochtend hetzelfde probleem...

 

Hoi bennist, welkom op onze NS Community. Hmm, dat zou wel moeten. Erg jammer, dit. Ik ga ze feedback sturen. Excuus voor dit ongemak!

De informatievoorziening was inderdaad beneden peil. Ook op de stations Schiedam en Delft in de afgelopen dagen geen aankondigingen gezien en geen omroepberichten hierover gehoord. 

Reputatie 7
Badge +3

Informatievoorziening op mijn station was oké. Maar als je meldingen voor info over storing, werkzaamheden etc. hebt aangevinkt dan zou je een melding verwachten als er op het meest gebruikte vertrekstation werkzaamheden zijn.

Badge +3

Een positieve noot… https://schiedam24.nl/nl/nieuws/nieuws/soepel-vervangend-vervoer-nu-er-gewerkt-wordt-aan-spoor/24728

belachelijk weer dat de ns hier geen aandacht heeft voor de reizigers.

waarom geen posters zoals jaren geleden standaard waren en de berichten en kaartjes die in de trein al uitgedeeld werden voordat er hinder was van werkzaamheden op het traject.

echt de ns is er zo enorm op achteruit gegaan in de tijd van van rintel.

Reageer