Skip to main content

Er zijn werkzaamheden tussen Bergen op Zoom en Roosendaal en er rijdt 1 VIRM naast alle SNGs tussen Bergen op Zoom en Vlissingen.

Deze VIRM slaat om één of andere reden altijd Vlissingen Souburg over met als reden 'beperking in de materieel inzet', mijn vraag is dan: Waarom?

Dit houdt dus in dat Vlissingen Souburg om de 2 uur, maar 1 keer bediend wordt.

Ik heb helaas niet een idee wat hier precies aan de hand is, maar van wat ik wel meegekregen heb heeft dit inderdaad te maken met het feit dat het om VIRM materieel gaat, veel meer hierover kan ik helaas niet inzien. Een station overslaan is nooit iets wat de NS zomaar wil doen, maar ik kan er alleen van uitgaan dat intern is gebleken dat dit nodig was vandaag. Hopelijk heb je hier geen last van Gorott!

De rijtijden is hetzelfde als normaal, alleen rijdt de trein richting Bergen op Zoom 5 minuten later dan anders maar dat is over de hele rit zo. Dus een VIRM zou deze dienstregeling op het eerste oog prima moeten kunnen halen. Een aantal treinen lijkt ook gewoon gestopt te zijn volgens treinposities.nl.

De rijtijden is hetzelfde als normaal, alleen rijdt de trein richting Bergen op Zoom 5 minuten later dan anders maar dat is over de hele rit zo. Dus een VIRM zou deze dienstregeling op het eerste oog prima moeten kunnen halen. Een aantal treinen lijkt ook gewoon gestopt te zijn volgens treinposities.nl.

Ik denk dat dat eerder is omdat de machinist het wellicht niet weet? Op rijdendetreinen vallen ze allemaal uit dus het zijn sowieso onofficiele stops...

Reageer