Beste NS, Mijn saldokaart draagt een dal korting abonnement en deze betaal ik jaarlijks, ong. 67 euro voor komende jaarperiode. Er gaat elke maand ook 5,60 euro apart nog van mijn rekening. Waar is de 5,60 voor?
2 betalingen voor 1?
Beste antwoord door Henkpeetersen
Ik heb 1 kaart en 1 abonnement... Het is mogelijk echter, nu ik nog even nadenk, dat een vriend uit Tsjechië nog mijn rekeningnummer gebruikt, want die heb ik eind 2021 geholpen met een Saldokaart en abo. Ik dacht dat zijn moeder, die inmiddels een Nederlandse bankrekening heeft, het had aangepast. Voor haar eigen kaart heeft ze dat zeker wel gedaan. Maar zij hadden rekening rijden, ik weet niet of ze dat voor haar zoon heeft veranderd. Zou dat het kunnen zijn? De zoon gebruikt zijn kaart niet meer, hij is al ruim een jaar woonachtig in India
Ik denk dat je dus nog voor deze zoon betaald. Kijk eens in de omschrijving naar contractnummer. Dat zal wel afwijken van elkaar. Neem contact op met NS om dit te laten verwijderen. Kan nog wel lastig worden omdat jij blijkbaar niet de contractant bent.
Klantenservice kan je hier rechtsbovenaan vinden via "Naar NS.nl”. Dit is een reiziger helpt reizgierforum en we kunnen dan ook niet bij je gegevens.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.