Omdat mijn OV chipkaart met daarop dal voordeel abonnement zoek was en we ivm vakantie 2023 naar Schiphol wilden reizen heeft een medewerker op Station Enschede mijn abonnement overgezet naar de Ov kaart van mijn man. Er is niet duidelijk geïnformeerd dat het abonnement overgezet is naar mijn man, waardoor er zaken verkeerd gingen tijdens het reizen en veel stress opleverde. Vandaag alsnog factuur gekregen voor reis van 14-9-2023, dus verder op zoek gegaan met deze uitkomst. Ik wil sowieso dit abonnement overzetten naar flex basis abonnement omdat we heel weinig reizen met de trein. Ik kan het abonnement echter nu niet wijzigen omdat naar bleek, het nu op naam van mijn man staat. Hoe kan ik dit nu regelen?
abonnement onjuist overgezet
Beste antwoord door mrfreeze
Uw abonnement overzetten naar de OV-chipkaart van iemand anders??? Dat kan natuurlijk helemaal niet omdat abonnementen persoonsgebonden zijn.
Ik kan mij ook niet voorstellen dat het NS-personeel in Enschede aan degelijke fraude zou meewerken.
Hoezo nou weer fraude? Uit het verhaal blijkt duidelijk dat het abonnement nu op naam van haar man staat. Ze hebben dus het abonnement van TS beëindigd, en een abonnement voor haar man afgesloten.
Irma2205, neem samen met je man contact op met de klanteNService per telefoon (030-7515155), chat, Facebook of X. Zij kunnen dit vast voor jullie in orde maken.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.